21 Mayıs 2011 Cumartesi

Nasıl Tanıştık

BÖYLEYDİK


BÖYLE OLDUK

Nasıl tanıştığımızı anlatıyım bu yazımda. Günlerden bir güün. Büyük bir alışveriş merkzinin petshop bölümünde dolanır iken. Tüy yumağı bir şeyin demirleri yaladığını farkettik. Ben, annem, ablam ve onun pek muhterem nişanlısı. ( yarın nikahlanıyolar löeen ) Aman tanrım bide gidip baktımki gözleri sulu sulu ağlamaklı bakan bişe var karşımda. Sanki al beni kurtar beni evine götür besle beni der gibi. Annem yanımda böyle 0.0 bakarken ben haala tüy yumağına kitlenmiş vaziyetteydim.Annem hayvanlara dokunamıyoda. Tiksindiğinden falan değil korkuyo yavrucak. Ordan enişte bey alakmı acaba falan derken ben iyice alalım bunu noolur diye yalvarmaya başlamış idim. Sonrası meçhul annemin olmaaağz çığırtılarına raamen yumağı kucağımda buluverdim. Yani 15 Mart'tan beri bende yavrucuğum. Adınıda şıp diye Badem koyuverdik. Fikir annemden çıktı. Yani isim annesi annem -.- Badem'ciğim iyidir hoştur sevimlidir güzeldir pek bi bıdıktır ama ah şu ıssırma huyuda olmasa bal dök yala yaani. Doğum günüde 6 Şubat. Yani şuan 3 buçuk aylık. Geçen ay çok kaşınmasından yakınarak veterinere gittiğimizde kızımızın uyuz olduğunu öğrendik :/ aman tanrım yıkıldık resmen. İğne olcak dediler ama 2. iğnede ölümle burun buruna geldi böbeim. Meğersem uyuz aşısına alerjisi varmış. Ama kurtardık çok şükür. Şimdilerde bebek tüylerimizi döktük, kalıcı tüylerimizi çıkarmaya çalışıyoruz. Veterinerimizin 'yavru tavus kuşu tüylü' halinden eser kalmıcak gaaliba. Sapsarı bişey olucaz gibi. Çakma esmermiş benim yavrım meğerse. Olsun ben onu öylede severim. Ah benim boklu kızım. 800 gramdan 2.50 kiloya çıktı bile. Umarım obes olmaz. Şimdilik bu yazımı sonlandırıyorum. Umarım sıkmmışımdır okuyucu. Okuyan olursa tabi :) en salyalsından öptük baay.

1 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

uzun ömürlü olsun..izleniyorsunuz hadi bakalım..;)

Yorum Gönder